Mysdag

Tjallamalla gott folk =)

Har varit ner en sväng på stan (asskönt att den ligger så nära sen vi flyttade :D ) Och gjort lite ärenden, bla. en sväng på bibblan för att betala av en liten skuld *hrmm* och låna den senaste av janet evanovichs böcker (nanannana, frida ;))
Blev dock inte ute så länge, visselrigen är det ganska kul att gå själv men man lessnar fort :p Så när jag kom julpyntade jag lite och åt av pappas dunderchokladtårta som han stått och gjort (innehåller endast ett halvt kilo choklad ;] ) <3 Så min dag har inte varit helt fel änsålänge :)

Nu ska jag ta och sätta mig och läsa lite i min gosefåtölj innan L kommer ♥

Kommentarer
Postat av: maria

tack sötis=)

2008-12-06 @ 16:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0