Måndag 15/12, 9 dagar kvar :D

Idag har varit en bra dag. Eller hur jag nu ska säga :p Har känt mig uppåt mest hela dan iallafall. Skrattat mycket ;p Det är nu:

[9 dagar kvar]

[16 dagar kvar]

Längtar!

Vi ska börja med sexualkunskap på No:n nu, ;D lite som att lära någon som kan gå att krypa? Utrymmet för skämt är iallafall oändligt, elr hur Frida?! :D Känns lite slappt såhär nu sista veckan då betygen redan är satta. Ganska skönt då jag känner att jag har världens förkylning i kroppen :/ Tyup halsont yttepyytefeber änsålänge och ont i huvudet, fast det har jag iof. haft sen i lördagseftermiddag ;p Menmen, jag ska försöka hålla ut och friska på mig så gott jag kan. :)
Känner mig lite allmänt skev i huvudet så jag tror att det är bäst om jag avslutar det här inlägget så fort som möjligt ;)



Kommentarer
Postat av: friday

hahah, sexualkunskap är alltid kul=)

2008-12-17 @ 18:59:18
URL: http://burymylies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0