Lyckorus

Hej, ska försöka skriva lite snabbt nu innan lyckoruset försvinner ur kroppen så att jag kanske kan beskriva hur det känns =D

Vi (kören) hade julkonsert i domkyrkan idag = asamysigt! <3 Blir så otrloligt glad av att sjunga! Att stå där längst fram och bara ta i på nåt man vet att man är ganksa bra på <3 Storflinade nästan hela tiden för att jag var så lycklig. :) våra snälla vänner, Cho, Camill och Jeppe hade plaskat genom slasket för att titta på oss också :]
Det var inte bara kören utan en massa andra också, tex. stråkkvartett, pianospel m.m. Ohh jag har riktigt jul-jag-är-så-lycklig-att-set-känns-som-om-jag-går-på-prozac! Kom precis på att jag brukar få den känsaln när jag stått på en stor "scen" och sjungit inför massa folk, det är nog det här som jag vill göra! :D <3

Haha, ett lite halvflummigt inlägg det här, puss!

Kommentarer
Postat av: Mira

Du är bäst hanna! :D <3

2008-12-03 @ 20:57:57
Postat av: Louise

Åhh synd att jag missade det, jag hann verkligen inte.

2008-12-03 @ 22:44:46
URL: http://takemyhand.webblogg.se/
Postat av: kia

hehehe, jag har inte så bra koll på min blogg, så märkte inte att du kommenterat förrns nu(egentligen sa frida till mig..(a)) men adda kristinatornered@hot så fåru säga hur du vill ha oså, ska jag se vad jag kan fixa=)

2008-12-04 @ 21:07:54
URL: http://kkkia.blogg.se/
Postat av: sssara

ja det är så kul att sjunga:D det är så mysigt med allt vid jul, mysigt OCH stressigt! åå vad kul det sk bli och gå musik^^

2008-12-05 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0