Lucia :)

Japp, som ni kanske läst överalltannars så har det varit lucis på skolan idag =) (snarare imorse, innan gryningen liksom!) Vackra Miranda var lucia och vi andra tjejer var tärnor (könsdiskriminering, *hosthost!*) Tog i för fulla muggar så jag kanske skämde ut mig lite, men jag hördes ju iallafall ;) hehe, vilket man inte kan säga om killarna (ca.35st) som inte hördes mer än ett svagt muller... Ganksa kul och mysigt, även om det är en...fånig tradition (hallå, lucia kom från sicilien, varför har vi här i sverige annamat den och gjorde den till vår?!) aja, fick sedan fika, torra lussebullar från lidl (jag lovar..) med ett krossat russin i hela smeten, det är gott det! :D (förlåt C för dina leggins.. :`( ) Slutade tidigt, vid tolv, nanannana alla små åttor=)  Drog hem till Joel och flummade på där ett tad tills brorliten ringde. Hem och sa hejdå till familjen som drar till jämtland i helgen för bouppteckning. :/ = lägenheten för mig själv :D (jaja + tre till då ;) ) Najs!

Byebye beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0