Kläderna ställer till det

Okey såhär är det, jag har nu kollat igenom hela min garderob och precis insett att jag bara äger vardagskläder. Inget fint, inget i klännings väg, och definitift inget "passande" :( Suuuck. Jag brukar vanligtvis inte vara någon såndär tjej som står där med panik kvällen innan för att hon "inte har något att ta påååå sig". Hmm, sjukdomen verkar ha drabbat mig på fler sätt än jag anar?



Så fort panka-månaden är slut, även känd som december, ska jag börja köpa in vackra klänningar och härliga partyblåsor. pronto.

Kommentarer
Postat av: Mira

Jag hänger på:) älskar din klädprovarstil;) också kan man ju själv inhandla lite snygga kläder :p <3

2008-12-20 @ 02:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0