Julshoppingen, check!

Hej alla :D

Idag har jag och Camilla trängts med alla andra miljoner människor som var ute i sista minuten med julklapparna. Men nu så är det iallafall gjort och jag är skitnöjd med vad jag hittat, hihih vad kul det är med jul! :D  Vi käkade en god lunch på någon kinaresturant mitt i, där. Det var jättekul då hon också mest gillar att ge bort klappar istället för att få dem, så vi har skrattat oss igenom de flesta affärer och letat klappar tills fötterna var mos ;] När vi hade droppat av C här hemma så påbörjade jag arbetet med att slå in alla klappar, även de jag handlat tidigare. Hehe, snacka om att vara ute i sista minuten x) Ringde lite folk som jag behövde snacka med och sedan träffade jag L nere på Wiran =) Mötte även Mi och gav henne hennes julklapp :] hjärta juuulen! Sprang in en snabbis på arken och köpte julklapp åt älsklingen. Tog en snabbis in på hm och köpte den koboltblåa klänningen som jag la undan igår, så nu har jag två "klännignar" att välja mellan inför nyår/julafton :D

Ikväll blir det julklappsutdelning åt vännerna så troligtvis lär jag nog inte hinna blogga nåt mer innan imorrn (julafton!!) Kanske att jag orkar ta kort på vad jag inhanldat, nämligen; slängiga örhängen, tre bas tee´s, en partytopp och en koboltblå klänning ♥

Lyckan bara rusar runt i kroppen för tillfället, därav det luddiga inlägget ;D pussis

Kommentarer
Postat av: Mira

Härligt :D

<3

2008-12-23 @ 19:54:04
URL: http://mynolife.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haaaanna!! du handlar ju allt! jag har fortfarande ont i fötterna :/ Vi måste göra om det honey <3

2008-12-23 @ 22:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0