Goodmorning =)

Åh vad jag tycker att det är skönt med lov! (big surpirse jag vet ;) Vaknade vid tio-tiden och låg sedan och läste i sängen ca. en timme = njut! Dessutom står granen i vardagsrummet och luktar jul i hela huset. :]

Igår då, det slutade med att vi var hemma hos C och kikade på film, fast frågan är om någon överhuvudtaget hade nån koll på vilken film det var ;) Stor del av gänget var där och vi bara myste på med chips, godis och varandra ;p Jag och L drog hem vid ettnånting, jag älskar att gå hem i vinternatten när det inte är nån ute, så..härligt på någotvis :)

Jag har tänkt på en sak, alltid när vi ska träffas allihopa så blir det alltid en massa snack i nån timme om vart vi kan vara. När vi är såpass många som vi är så är det gansk svårt att alltid hitta nånstan där vi kan vara. Det suger att det inte finns någon slags ungdomsgård eller nåt för oss lite äldre, Jag menar - Kåken tex. finns ju, men där är det bara lågstdieungar som håller till. Om de bara kunde fixa nåt ställe där man kunde hålla till, på kvällar och helger och så :/ Eller hur tycker ni?! 

Nix, nu ska jag gå och äta lite frukost ;)  ♥

Kommentarer
Postat av: Mira

Det skulle vara ruggigt bra!

2008-12-21 @ 13:00:12
URL: http://mynolife.blogg.se/
Postat av: maria

håller med <33

2008-12-21 @ 22:29:04
URL: http://maryaliiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0