Gårdagen

Av någon anledning så tycker jag att det är lättare att skriva om dagen dagen efter, gårdagen alltså. Vet inte riktigt varför. Kanske för att det är lite svårt att beskriva objektivt när man är mitt uppe i det. Jag är nog på det sättet att jag hela tiden lever i nuet. Eller nåt ;)

Okey, dåså. Gårdagen tillbringades tillsammans med H. Drog runt ett tag på stan först men eftersom att mellandagsrean här i stan är ett skämt så var vi inte kvar så länge. Stack hem till mig ist. och spelade wii ;D Snacka om utklassning. Efter några timmar kom LM och droppade av lite grejjer, de ville också vara med och leka ;D .

Kvällen blev en ren hemma kväll med överblivet julgodis och filmerna Smekmånaden och Grease. :)

Har börjat skissa igen. :] Fast jag märker att jag har tappat förmågan lite :/ Måste börja öva upp den igen, men det är ju inte sådär jätteofta känsaln faller på när man faktiskt har material i närheten. 

[3 dagar kvar!!]



Kommentarer
Postat av: Mira

Juste du åker ju snart :O

kommer inte ha träffat digmpå aslänge då

<3

2008-12-29 @ 14:37:48
URL: http://mynolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0