Full rulle ;D

Jag har bara verit hemma i några timmar men redan är det full rulle.
När vi kommit hem installerade jag först lilla Siri (<3333). Sen, eftersom att jag till helgen ska åka till Orsa och campa med L och behöver tjäna in lite extra poäng, så ska jag fixa middag till familjen hela veckan, så då gjorde jag en inköpslista m.m. Så fort jag blev klar ringde jag Louise och hon kämpade sig upp för backen med cykeln (ska bli så skönt när vi bor nere på stan!) Och vi gjorde vad vi brukar, <3 Snackade ikapp och så :D
btw! Siri fick sitta innanför tröjan när jag gick ner för att möta Lo ;D
Vi kände för att hitta på ngt. ikväll så vi drog ihop ett par vänner och ska nu ha myskväll hemma hos M =)
Under tiden har jag; Busat med Siri, Lagat middag, letat billiga tågresor, packat upp lite, msnat, smsat, packat upp lite ritat av Louise och mkt mer!


I brist på andra bilder!

pui, men ändå är det underbart att vara hemma igen och få träffa alla vänner igen :] Ver alldeles varm i magen i bilen på vägen hem när jag tänkte på dem <333

pussochkramskumbanan

btw. det är vid sådana här tillfällen som jag verkligen vill ha en kamera, så att ni kan få se lite bilder! Det blir så tråkigt utan :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0