En sjuklingsdagnbok 2

Uppe med tuppen det är jag det :p Vaknade för sisådär en halvtimma sedan och tog en dusch, (gud vet hurlänge sedan det var sen jag gjorde det) ;p Och sitter nu och käkar jordgubbskräm, yes ni hörde rätt jordgubbs och inte hallon som tidigare, jag blir bättre och bättre på att äta nya saker ;D Ni kanske vill ha lite update om gårdagen btw? Om inte kan ni bara scrolla ner och kika på tidigare inlägg ;)

Så, i förrgår kväll åkte vi alltså till farbror doktorn ör att se vad det var för fel på oss, han snabbtittar lite och säger nästan på engång att det är halsfluss, tydligen var det "ett kliniskt klart fall", behövde inte ens ta ett sånt där obehagligt halsprov. Så vi fick en massa tabletter som vi ska ta i 10 dagar och sedan var det bara hem och blir frisk. Vilket är vad jag har försökt med, men tyvvär så tar det minst 3 dagar innan man får träffa folk igen = snyft! (från det att man har börjat kuren alltså) Så nu är det inte så mkt. att göra, annat än att ligga och slötitta på alla möjliga tråkprogram på tv :p

Ni vet det där gamla dataspelet zootycoon? Där man får visst mkt. pengar och sedan ska man bygga ett zoo, iallafall så igår när jag tänkte logga in och skriva inlägg så kom jag helt av mig och började spela det ist. haha. Vi snackar hela halva dan ;D



Btw Jag har världens bästa vänner! Vet ni hur gulliga dom är nu när jag är sjuk elr? <3

Kommentarer
Postat av: louise

Tre dar?, när blir det då, lördag, söndag? alldeless förlänge iaf:/ miss you honey<33

2008-08-08 @ 12:20:52
URL: http://permanentmonday.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig sötis<3333333333333333333333333333 nu får du ta och bli frisk<33, för imon så ska frida o lollo på takida o vem ska ja va me då? snyfft:'(

2008-08-09 @ 00:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0