En sjuklings dagbok

Hello folks, tänkte ta mig samman en stund och skriva en update om läget.

Status: Så här är det att det har blivit värre under natten. Igår kväll så tog jag...tre tabletter för att få sova, vilket faktiskt hjälpte :p Men imorse så hade jag en ännu värre huvudvärk, svettas och fryser om vartannat, Skiiiiitont i halsen, ont i örat (fråga inte varför) Och ont i hela kroppen. Och som grädden på moset så mådde jag dessutom asilla. jjippie!
Nu är det lite bättre som tur är. Lil sis har också fått en släng av vad-det-nu-är så vi ligger i ett varsit soffhörn och lider ;P Imorse ringde papi till vårdcentralen för att boka tid och då sa dom att det går något mutant virus, som flunsan+magsjuka. Allihopa på tre; yeeey! Så det är alltså det vi har fått..x(

Föda: Cocacola, Hallonkräm och vatten

Eftersom att ni har sån tur nu att jag sitter på datan med webcam så kan ni få lite illutrasioner senare som plåster på såren för att mina inlägg för tillfället är urtråkiga ;) Fast kvaliten blir ju som den är med en halvcrapig webcam.
Återigen Kamera någon?!

Bye bye babies

Kommentarer
Postat av: louise

åh, stackare :/

2008-08-06 @ 16:28:59
URL: http://permanentmonday.blogg.se/
Postat av: Mira

soorg ;( Du får inte vara sjuk. BLI FRISK!! :D Kramar <3

2008-08-06 @ 17:07:25
URL: http://mynolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0