Dagen

Hello ppl :)

Som jag trodde imorse så blev det ganska (mkt) flum på myran idag. Slutade dock asdåligt, det var någon slags stafett där vårat lag vann, men då blev det om ( :O:O:O:O!!) Sen så blev det "oavgjort" hell no! Vi vann! Bara för att lärarna inte tror att vi kommer att vinna så ger dom oss inte några poäng, så jävligt gjort :( ush!

Sen blev det dock bättre, droh hem till Mi med L. Vi snackade munnen ur led tror jag ;) skojsigt. ♥

För tillfället håller jag på att packa ner den sista skiten här hemma i lådor, kläder och sånt ni vet. För imorgon gäller det! :D då går flytten av stapeln :) ska bli så skönt när allt är där nere och inte ligger i stora drivor med lådor här hemma.. Så i helgen kommer jag att vara praktiskt taget okontaktbar :/



slitochslängjällivarehäng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0